Regulamin udziału w webinarach na platformie https://webinar.vicommi.pl
- Webinary, na które dokonywana jest rejestracja organizowane są w datach wskazanych na podstronach wydarzenia, na platformie https://webinar.vicommi.pl
- Organizatorem wydarzenia jest Vicommi Media Sp. z o.o., ul. Wierna 23/52, 03-890 Warszawa, NIP: 5243005069, REGON: 528450993, KRS: 0001102154, zwana dalej „Organizatorem”
- Uczestnikami wydarzenia są osoby, które dokonają rejestracji oraz uiszczą wskazaną opłatę za udział w wydarzeniu.
- Warunkiem uczestnictwa w wydarzeniu jest rejestracja dokonana na stronie internetowej https://webinar.vicommi.pl i dokonanie opłaty, zgodnie z podaną ceną biletu, znajdującą się pod adresem https://webinar.vicommi.pl
- W ramach opłaty uczestnik otrzymuje: dostęp do transmisji live, możliwość zadawania pytań i interakcji z prelegentami, certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu.
- Jedyną możliwą formą zgłoszenia swojego udziału w konferencji jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, dostępnego pod adresem https://webinar.vicommi.pl
- W przypadku nie uiszczenia przez Uczestnika opłaty rejestracyjnej Organizator ma prawo odmówić temu Uczestnikowi udziału w Konferencji.
- Wpłat za uczestnictwo w wydarzeniu można dokonywać jedynie przy pomocy modułu szybkich płatności (Przelewy24).
- Po uiszczeniu opłaty uczestnik otrzyma link, pod którym odbędzie się transmisja. Udostępnianie tego linku osobom trzecim jest surowo zabronione.
- Po dokonaniu wpłaty nie ma możliwości rezygnacji z uczestnictwa i otrzymaniu zwrotu opłaty. Podyktowane jest to faktem otrzymania przez Uczestnika linku do transmisji.
- Organizator dokładna wszelkich starań, by sposób przejrzysty i kompletny przedstawić program wydarzenia, zastrzega sobie natomiast prawo do zmiany prelegentów z przyczyn od niego niezależnych. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony Organizatora.
- Wraz z akceptacją niniejszego regulaminu Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w zakresie niezbędnym do realizacji udziału w wydarzeniu w czasie jego trwania, a także po jego zakończeniu (w zakresie i czasie określonym przez dedykowane przepisy prawa). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych jest dobrowolne, lecz jest ono niezbędne do realizacji udziału w konferencji.
- Reklamacji zakupionego udziału w wydarzeniu można dokonać poprzez dokonanie zgłoszenia na adres e-mail kontakt@vicommi.pl. Uprzejmie prosimy, by w treści wiadomości znalazły się: numer zamówienia, imię i nazwisko, treść reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania wiadomości e-mail. Dział obsługi klienta odpowie na reklamację drogą mailową.
- Zgłoszenie udziału w wydarzeniu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika niniejszego Regulaminu.